Tangram | NASIL YAPIYORUZ?
20 yıldır yönetim, teknoloji, yenilikçilik, organizasyon ve verimli kaynak kullanımı konularında müşterilerimizin çözüm ortağı olarak hizmet veriyoruz.
15781
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15781,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

NASIL YAPIYORUZ?

  • Danışmanlıkta sorumluluğun önemini biliriz.
  • Müşterimizin isteklerine önem veririz.
  • Bir hizmeti sunarken açık ve anlaşılabilir olmak bizim için ön plandadır.
  • Kurumsal Yönetim ilkelerini öncelikle kendi içimizde uygularız.
  • Bizimle çalışmaya başladığınız zaman projenin sonunda neyi elde edeceksiniz, ne zaman elde edeceksiniz, maliyeti ne olacak, size faydası ne olacak, sizden ne tür kaynaklar talep edeceğiz, size neler aktaracağız, hepsini bilerek, aklınızdaki sorulara cevaplar bularak başlarsınız.

NELERİNİZ VAR?

Müşterimizin ihtiyaçları doğrultusunda kapsamlı analiz çalışmaları yaparak mevcut durumu belirlemek için gereken verileri topluyoruz. Analiz çalışmalarında şirketin iş yapma yöntemleri, karar mekanizmaları, organizasyon yapısı, operasyonel verimlilik, süreç yönetimi, bilgi yönetimi gibi faktörleri dikkate alarak kuruluşun geçmişinden bugüne gelişim sürecini irdeliyoruz.

NEREDESİNİZ?

Analiz çalışmalarından elde edilen bulgularla şirketin mevcut durumu, kaynak kullanımı, rekabet koşulları, çevresi, sektördeki durumu, küresel rekabet ağı içindeki yerini tespit ederek geleceği kurgulamanın temelini oluşturuyoruz.

NEREYE GİTMEK İSTİYORSUNUZ?

Şirket sahipleri ve hissedarlarının gelecek ile ilgili hayallerini ve beklentilerini irdeliyoruz. Neler iyileştirilebilir? Nelerden vazgeçmek lazım? İstenilen yere ulaşmak için gereken araçlara ve kaynaklara sahip miyiz? Değilsek nasıl sahip olabiliriz? Tüm bunları ve benzer etkenleri göz önüne alarak geleceği birlikte kurguluyoruz.

NASIL GİDECEKSİNİZ?

Arzu edilen geleceğe ulaşabilmek için yapılması gereken değişiklik ve iyileştirmeleri proje yönetimi yaklaşımı uygulayarak planlıyoruz. Değişim yönetimi çalışmalarını birlikte başlatıyoruz ve değişim sürecini hep birlikte yaşıyoruz.

GİTTİNİZ Mİ?

Ölçülmeyen, takip edilmeyen çalışmaları kontrol edemezsiniz. Değişim çalışmalarının sonuçlarını sürekli izleyerek istenen sonuçlara ulaşılıp ulaşılamadığını değerlendiriyoruz, gerekli yerlerde sürece müdahale ederek istenen yönde gitmesi için uygun önlemleri alıyoruz.